FANDOM

Gromy i Pyłki (sesja nr 3)

Załoga stacji kontynuuje ewakuację, a nasi bohaterowie przesłuchują schwytanych terrorystów. Ci, po początkowym oporze, łamią się.

Jednak sama Julia Piasak zapada w dziwny trans, przypominający odurzenie narkotykowe. Jej dwaj towarzysze cierpią na podobne zaburzenia, jeden z nich umiera.

Drużyna (prócz Marcusa) leci do Londynu, spotkać się z szeryfem Malikiem al Himzarem. Po dotarciu na miejsce, postanawiają wspomóc miejscowych w wyprawie humanitarnej/pacyfikacyjnej do Hatrasy (osiedla imigrantów). Lecą promem z kolonii, pilotowanym przez Bernadra Menele (bratanka gubernatora).

Na miejscu spotykają Pana Żółtego (zastępcę, kochanka Piasak, i przywódcę umiarkowanego skrzydła imigrantów), który odcina się od ataku i prosi o pomoc w uspokojeniu sytuacji.

Tym czasem na Stanowisku Numer Dwa prof. Napier zauważa delikatne zmiany w kilku płaskorzeźbach. Obserwuje też dziwnie powtarzalne halucynacje więźniów (którzy jeszcze po wybudzeniu z transu przez kilkadziesiąt minut twierdzą, że "dawno już umarli").

O 7:20 czasu planetarnego eksploduje niewprawnie rozbrojona bomba na stacji. Orbitalny wrak zaczyna wypadać z orbity...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki