FANDOM

Prolog historii. Statek "Strażnik Pamięci" przybywa do systemu Metrisy. Załoga zostaje poproszona o zdeponowanie broni i niebezpiecznych substancji w schowkach portu. Następnie major Suter przesłuchuje Vicka, wypytując o ewentualne powiązania z grupami Nowego Ruchu Praw Obywatelskich.

Bohaterowie zostają zaproszeni na bankiet, na którym stara i nowa ekipa mają się spotkać. Nieoczekiwany alarm psuje te plany. Ochrona Pierścienia chwyta podejrzaego Rikera Premi, który usiłował przemycić niezarejestrowany kontener towarowy. Tuż przed pochwyceniem, podejrzany zadzwonił do prof. Marcusa Napiera, z prośbą o pomoc.

Przesłuchanie podejrzanego nie przynosi odpowiedzi - kontener okazał się być wypełniony ulotkami, a sam Premi poprosił o reprezentację prof. Jamesa Rettsona, osobowość medialną i aktywistę politycznego.

Załoga pomaga odkryć infekcję systemu stacji skomplikowanym robakiem. Podczas posiłku Vick rozmawia z redaktor Jessicą Piotrowską, aby odkryć, że dziennikarka usiłowała wrobić grupę w atak hakerski.

Drużyna wraca do sekcji ochrony, gdzie jest świadkiem nieudanego przesłuchania dwójki więźniów. Rettson atakuje majora Sutera, sam zostaje aresztowany i osadzony w celi. Tuż potem Premi zeznaje, iż Rettson jest agentem na usługach Polarian.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki