FANDOM

Vick, Wydra oraz Mały John badają programy hakerskie napastników, Tamerlan i Baixing pomagają w przesłuchaniu podejrzanych.

Ostateczie wywiad rozpoczyna agentka KEPSu, Sandra . esperka jednak stwierdza, że zawodzi ją talent, i jej niepowodzenie zagroziło bezpieczeństwu stacji. Zostawia notkę, informująca o bombie, ukrytej przez ludzi Rettsona, po czym popełnia samobójstwo.

Major Suter zarządza ewakuację stacji. Vick pilotuje Hugina, wydatnie przyśpieszając proces. W pierwszym rzucie, załoga przybywa do Obozu Korekcyjnego, wraz z więźniami. Są świadkami nieudanego przesłuchania Rettsona przez agenta Sarnaca, a potem zmagań terrorysty z operatorką Franklin. Rettson okazuje się uśpionym esperem wysokiej klasy.

Śledztwo i elokwencja Jonesa, odkrywają dalszą część planu - Rettson umieścił w swoim komputerze medycznym zabezpieczenia, detonujące bombę, w razie śmierci, lub poddania bolesnemu przesłuchaniu. Jednocześnie zdradził, że o północy nastąpi atak na wykopaliska.

Załoga zdołała dotrzeć do Stanowiska Drugiego przed wyznaczonym terminem i bez problemu pokonała niewielką grupkę napastników. Pięć minut po północy otrzymali nagraną wcześniej wiadomośc od Rettsona...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki