FANDOM

Propozycja nie do odrzucenia (Sesja 4) Edytuj

Oddział pod nadzorem Tamerlana uspokaja uchodźców i odkrywa więcej przypadaków niewyjaśnionych halucynacji.

O 09:13 z nadprzestrzeni wychodzi niszczyciel Federacji pod dowódctwem komandor Elany Speke. To powoduje demaskację statku pirackiego "Zółty Ptak". Kapitan Maksymilian Valentine przyśpiesza, aby jak najszybciej dotrzeć do planety. Jego tajemniczy zleceniodawca, nazywany Panem Kracym, rząda od archeologów przeprowadzenia paranaukowgo eksperymentu, zwanego "Czarnym Pudełkiem", w zamian za pomoc w stabilizacji orbity resztek stacji.

Negocjacie z piratami służą grze na czas; Vick dociera na Strażnika Pamięci, a gdy piraci zestrzeliwują jeden z kontenerów transportowych (używany przez kilkudziesięciu więźniów, jako szalupa), rozpoczyan walkę.

Strażnik wychodzi ze stracia praktycznie bez strat własnych, Zółty Ptak zostaje rozbrojony. W trakcie walki, na polecenie Kracego, piraci niszą drugi kontener (co oznacza co najmniej 50 dodatkowych ofiar). W końcu Valentine poddaje okręt, obiecuje wydać Kracego i jego 4 pomocników.

Prof. Napier przeżywa wizję, dotyczącą potopu i budowania łodzi. Na poważnie zaczyna rozważąc wariant "Galaktycznej szkoły", dotychczas mało popularny wśród badaczy pudełek. Na wszelki wypadek, przygotowuje warunki do przeprowadzenie eksperymentuu czarnego pudełka, ale rezygnuje, gdy Baixing i Vick niweczą plany Kracego.

Z Obozu Korekcyjnego dochodzą drużynę słuchy, że Rettson i Premi chcą sypać. Niestety, nikt im już nie wierzy...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki