FANDOM

Datasfera - wynik wyszukiwania bazy najemników niezrzeszonych dla kryteriów "trudne warunki" "pilotaż statków atmosferycznych" "miejsce - trasa przez sektory [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] w przedziale czasowym [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]"

Vick Trondheim

V1-1.png

Specjalizacje:

Misje zwiadowcze – planety o szerokim spektrum warunków, w tym ekstremalnie niebezpieczne

Zdobywanie danych tajnych i poufnych z systemów informatycznych

Pilotaż statków kosmicznych i planetarnych

Bezpośrednie działania militarne

Atuty:

Samowystarczalność – technik, pilot, haker, zbrojny, surwiwalista

Wysoka jakość ekwipunku

Wiele lat doświadczenia

Pasja i zaangażowanie

Konkurencyjne ceny

Sprzęt:

Kombinezon bojowy Space Warrior MK3.5

Szeroki wachlarz broni zaczepnej i obronnej do starcia bezpośredniego, jak i na dużą odległość

Nowoczesne systemy ukrywania i detekcji

Najważniejsze osiągnięcia:

Odzyskanie czarnej skrzynki z rozbitej fregaty na Th775

Złapanie poszukiwanego listem gończym niebezpiecznego terrorysty - Allana Virtu

Rozbicie transferowni neuropyłu w Macante

Akcja ratunkowa liniowca Chrysantema

Ochrona Gubernator Sadjali podczas półrocznej misji po Obrzeżu (udaremnione dwa ataki na jej życie)

Kontakt: ID78998983200932

Trondheim, Vick - pilot przy wyprawie Strażnika Pamięci. Dowodzi promem Hugin. Zatrudniony kontraktowo, traktuje ten przydział jako tymczasowa fucha, w drodze na Obrzeże.

Vick jest na pierwszy rzut oka opanowany, ale to tylko pozory. Wewnątrz, kiedy sytuacja jest ekscytująca, wręcz się gotuje, ale jak na perfekcjonistę przystało – trzyma to pod kontrolą i czerpie radość powściągliwie to okazując.

Poszukiwacz Granicy – w jego przypadku oznacza to coś więcej niż szukanie rupieci na skraju Galaktyki. Rywalizacja – ja jestem lepszy, ja osiągnąłem to czy tamto, pokonałem was itp. Przy czym nie jest to atawistyczne „przeżyje najlepszy”, ale afirmacja samego siebie. A przynajmniej tak sobie to tłumaczy (a ponieważ główkowanie jednak nie jest najmocniejszą stroną, zatem te przemyślenia są marnej jakości).

Moralność – wychowany w duchu galaxianizmu, ma zasadniczo szacunek do życia, do kosmosu, ale… To oznacza, że nie czerpie przyjemności z czynienia zła jako takiego. Zbyt głęboko nie zastanawia się, czy cel jest aby na pewno złoczyńcą – oczywiście tzw niewinnych na pewno nie narazi na większe zagrożenie. Poza tym – zabił zaledwie kilka osób i jednego Felinitę, gdyż sytuacja nie pozwoliła na inne działania. Skuteczniej jest wroga obezwładnić, przynajmniej zazwyczaj.

Sposób bycia – nie rzuca się zachowaniem czy wyglądem w oczy, a przynajmniej nie zapada w pamięci. Ale nie jest odludkiem czy samotnikiem – relacje z innymi lubi nawiązywać, częściej brak chęci jest z drugiej strony. Obarcza to winą, że za mało jest ekspresyjny, ale nie przeszkadza to mu aż tak bardzo. Większość znajomości jest tymczasowych, związanych z jakimś zadaniem albo misją. Nie myśli o ustatkowaniu się, a tym bardziej o pomyśle założenia rodziny.

Cele – twardzi przeciwnicy, ciekawe miejsca, wyzwania. Kredytki też, ale jako narzędzia realizacji celów.

Obcy – nie ziębią i nie grzeją. Są, fajnie, jest dzięki temu ciekawiej. Pewnie polowanie na niektórych z nich byłoby ciekawe, ale to może za kilka lat.

Polityka – jacyś goście trzepią w wyjątkowo nudny sposób dużą kasę. Federacja – spoko, jakoś trzyma porządek. Ale ogólnie mało go to wszystko obchodzi. Uczuć do Juventy – swojej ojczyzny – za bardzo nie ma.

Wygląd – 180 bez pancerza, średnia budowa ciała, „nordyk” – blond włosy ścięte na krótko, niebieskie oczy, ostro zarysowana szczęka. Przeciętniak. Cywilne ubrania to przeważnie spodnie w różnych odcieniach ciemnej zieleni i kilkanaście typów koszuli w niebieską i zieloną kratę. Nie widzi sensu w urozmaicaniu tego. Na oczach ma bezpośrednio holokulary z podłączeniem NI, które stwarzają efekt lekko metalizowanych gałek ocznych. W strategicznych miejscach trzymane są zasobniki z pancerzem, a na ramionach i plecach często nosi broń.

O innych:

Tamerlan - kompetentny wojskowy typ. Jak się robi gorąco, dobrze mieć kogoś takiego z tyłu.

Profesor Napier - duży szacun za wiedzę o czymś, co gryzie pustkę kosmosu od milionów lat. A że odludek? Jego sprawa.

Pan Jones - macka Federacji, ale czemu nie? Otwiera wiele drzwi. Wydaje się, że bardziej wierzy w siłę Federacji niż inni.

McDaniel - dupek, ale jak trzeba działa kompetentnie.

Wydra - nieźle ma narąbane teoriami spiskowymi, ale fajna panna. Szkoda, że alarm przeszkodził w randce...

O misji:

Całkiem fajne zadupie, technologicznie zacofane, ale przynajmniej coś się dzieje. A terroryści? Jakie miejsce, tacy i terroryści. Albo dzieje się tu coś więcej i Wydra będzie miała satysfakcję ze swoimi spiskami, albo ktoś się nie popisał.

Same ruiny? Pewnie ciekawe. Ale to robota dla profesora. Znając życie, dawno wszyscy się prócz niego rozjadą, nim coś się znajdzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki